FAQ

Via het overzicht

Via het overzicht kan er eenvoudig en snel een overzicht bekomen worden van het volledige productengamma. Dit kan bekeken worden in de ‘INDEX’ van onze webshop.

Via kleurblokken

Via de kleurblokken op de home- en cataloguspagina kan je op een eenvoudige manier navigeren doorheen ons productengamma. Bij elke doorklik op een kleurbalk, wordt de selectie aan producten verkleind, om zo uiteindelijk uit te komen op het resultaat van een beperkte lijst door jouw zoekactie.

Via zoekbalk

Via de zoekbalk kan je producten, merken, artikelnummers, kleuren, maten… ingeven om zo op zoek te gaan naar het gewenste product.
  • Via de detailpagina van een product kan men ‘toevoegen aan winkelwagentje’ aanklikken, het product wordt op deze manier rechtstreeks in het winkelwagentje gelegd.
  • Men kan ook een product selecteren, een bepaalde hoeveelheid ingeven en vervolgens op ENTER klikken, het product wordt dan ook rechtstreeks in het winkelwagentje gelegd.
  • Op de productlijst kan men ook eerst de hoeveelheid van alle artikelen intypen, om vervolgens onder- of bovenaan de pagina op ‘toevoegen in winkelwagentje’ te klikken. Ook op deze manier worden de producten rechtstreeks in het winkelwagentje gelegd.
Om zeker te zijn dat de producten in het winkelwagentje terecht zijn gekomen, kan dit altijd nagekeken worden door rechtsboven over het icoontje van het winkelwagentje te bewegen. Er verschijnt een pop-upvenstertje met de toegevoegde producten en het voorlopige subtotaal van de artikelen die zich op dat moment in het winkelwagentje bevinden.
Neen, de artikelen worden niet gereserveerd als je deze in je winkelmandje legt. Dit gebeurt pas bij het doorvoeren van de bestelling. De artikelen die niet meer op voorraad zijn, kunnen wel besteld worden. De levertijd voor deze artikelen is enkel wat langer.

Enkel als je ingelogd bent kan je artikelen in je winkelwagentje leggen en bestellingen plaatsen.

Ga naar ‘login’ rechtsboven en log je in met je bedrijfsgegeven. Nog geen klant? Registreer je ‘hier’ en wij sturen je de logingegevens op. (Let op: deze webshop is enkel voor B2B customers)
Ja, dit kan. Het enige verschil is dat de artikelen die wel op voorraad zijn sneller geleverd kunnen worden. Bij artikelen die niet op voorraad zijn, tellen we X-aantal leverdagen.
In het verlanglijstje kan je producten opslaan, die nog niet in je winkelwagentje thuishoren, maar je later wel gemakkelijk wil terugvinden.
Geen nood! Je kan je wachtwoord opvragen door naar de ‘login’ pagina te gaan, je e-mailadres in te vullen en het vakje ‘wachtwoord vergeten’ aan te vinken. Daarna krijg je automatisch een nieuw wachtwoord in je mailbox.
Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Mail naar info@verachtert.be of bel: +32 (0) 14 58 01 11
Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8u00 tot 16u30.  
Prijzen zijn enkel zichtbaar als je ingelogd bent. Om te kunnen inloggen moet je een B2B customer zijn.
Ben je een B2B customer, maar heb je nog geen login? Stuur ons dan zeker een mailtje via info@verachtert.be!
Je kan je gegevens eenvoudig aanpassen door naar ‘mijn account’ te gaan, en door te klikken op ‘bekijk hier je bedrijfsgegevens’.
Ja, dit kan erg gemakkelijk. Je gaat naar 'mijn account', daarna klik je door op 'order templates'. (Je moet wel eerst een 'order template' aanmaken, dit kan je via het winkelmandje aanmaken)
Ja, dit kan erg gemakkelijk. Je gaat naar 'mijn account', daarna klik je door op 'mijn orders'.
  • Via contactformulier ‘contact us’
  • Via info@verachtert.be
  • Telefonisch: +32 (0) 14 58 01 11
  • Via uw vertegenwoordiger
  • Kies een product waarin je interesse hebt. (zorg dat je ingelogd bent!)
  • Kies (eventueel) de kleur en maat van het product dat je wilt bestellen.
  • Kies (eventueel) de hoeveelheid van het product dat je wilt bestellen.
  • Druk ‘enter’ of klik ‘in winkelwagentje’.
  • Wil je nog een artikel kopen? Je kan gerust nog meerdere artikelen toevoegen aan je winkelwagentje.
  • Klaar om af te rekenen? Ga naar ‘winkelwagentje’ (rechtsboven).
  • Controleer of je bestelling klopt en klik op ‘afrekenen’.
  • Controleer je verzendgegevens of pas het leveradres aan.
  • Controleer het orderoverzicht en klik op ‘verstuur order’.
  • Je krijgt een e-mail in je inbox met een overzicht van je factuur.
Als de betaling is doorgevoerd, zal je bestelling zo snel mogelijk behandeld worden.
Als de bestelling verstuurd is, kan deze niet meer gewijzigd worden.

  • Ga naar je account (je moet hiervoor ingelogd zijn), en klik op ‘orderhistorie’. Vind je je bestelling hier niet terug, dan mag je ervan uitgaan dat deze niet is doorgegeven.
  • Als je je winkelwagentje opent nadat je een bestelling hebt doorgestuurd en je producten zitten er nog in, dan mag je er ook van uitgaan dat de bestelling nog niet is doorgeven.
  • Bij vragen kan je ons altijd contacteren via:
  • Via het contactformulier onder ‘contact us’
  • Telefonisch: + 32 (0) 14 58 01 11
E-mail: info@verachtert.be
De bestelling wordt geleverd op het accountadres dat is opgegeven. Het accountadres kan ‘hier’ aangepast worden. Er kan ook een andere locatie worden opgegeven bij ‘check out’.  
Ja, dit kan. Tijdens de check out kan je een ander leveradres opgeven. De producten worden dan niet op het accountadres geleverd, maar wel op het door jou gekozen adres.
Wij streven ernaar om iedere bestelling van voorraadartikelen die ons bereikt voor 11u ’s middags de volgende dag bij u te bezorgen. Heeft u een spoedbestelling of een bestelling met uitgestelde levering? Neem dan gerust contact op met onze diensten.
Ons beleid voor transportkosten is afhankelijk van het land
Indien u goederen ontvangt die u niet besteld hebt, gelieve dan Verachtert nv te contacteren binnen de 5 werkdagen. Wij zorgen voor het retourtransport en crediteren u de verkeerd geleverde goederen bij ontvangst.
Indien je een artikel retour wilt geven, gelieve dan binnen de 2 weken Verachtert nv of uw vertegenwoordiger te contacteren voor een goedkeuring. Na goedkeuring kan het artikel retour gegeven worden met de vertegenwoordiger, met kopie van de zendnota of factuur van het betreffende artikel. De creditnota wordt gemaakt als het artikel terug bij Verachtert nv is. De goederen moeten in goede staat en niet geprijsd zijn en in de originele verpakking zitten. Seizoenartikelen, die speciaal besteld werden en artikelen die meer dan een jaar geleden aangekocht werden, worden niet teruggenomen.
Van zodra de goederen ons magazijn verlaten, ligt de verantwoordelijkheid van de levering bij de transporteur. Indien u bij levering vaststelt dat de doos beschadigd is, gelieve deze dan steeds te weigeren. Na weigering van de doos, neemt u onmiddellijk met ons contact op. Wij handelen dit verder voor u af en bezorgen u nieuwe goederen.
U ontvangt de factuur samen met de levering, deze is betaalbaar 30 dagen na factuurdatum.
  • Via het contactformulier onder ‘contact us’
  • Telefonisch: + 32 (0) 14 / 58 01 11
  • Fax: + 32 (0) 14 / 58 58 18
  • E-mail: info@verachtert.be

De algemene voorwaarden zijn opvraagbaar bij Verachtert nv en zijn ook te vinden op de website:  www.verachtert.be

Alle afbeeldingen, foto’s, tekeningen, gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, enz… op de site gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst. Kleuren kunnen in bepaalde mate afwijken van de werkelijkheid.

Laden
Laden