FAQ
GEBRUIK WEBSHOP
Hoe zoek ik op de webshop?
Via het overzicht
Via het overzicht kan er eenvoudig en snel een overzicht bekomen worden van het volledige productengamma. Dit kan bekeken worden in de ‘INDEX’ van onze webshop.
Via kleurblokken
Via de kleurblokken op de home- en cataloguspagina kan je op een eenvoudige manier navigeren doorheen ons productengamma. Bij elke doorklik op een kleurbalk, wordt de selectie aan producten verkleind, om zo uiteindelijk uit te komen op het resultaat van een beperkte lijst door jouw zoekactie.Via zoekbalk
Via de zoekbalk kan je producten, merken, artikelnummers, kleuren, maten… ingeven om zo op zoek te gaan naar het gewenste product.Wat is het winkelwagentje?
Hoe plaats ik een artikel in mijn winkelwagentje?
- Via de detailpagina van een product kan men ‘toevoegen aan winkelwagentje’ aanklikken, het product wordt op deze manier rechtstreeks in het winkelwagentje gelegd.
- Men kan ook een product selecteren, een bepaalde hoeveelheid ingeven en vervolgens op ENTER klikken, het product wordt dan ook rechtstreeks in het winkelwagentje gelegd.
- Op de productlijst kan men ook eerst de hoeveelheid van alle artikelen intypen, om vervolgens onder- of bovenaan de pagina op ‘toevoegen in winkelwagentje’ te klikken. Ook op deze manier worden de producten rechtstreeks in het winkelwagentje gelegd.
Zijn de artikelen in mijn winkelwagentje gereserveerd?
Ik kan geen artikelen in mijn winkelwagentje leggen, hoe komt dit?
Enkel als je ingelogd bent kan je artikelen in je winkelwagentje leggen en bestellingen plaatsen.
Ga naar ‘login’ rechtsboven en log je in met je bedrijfsgegeven. Nog geen klant? Registreer je ‘hier’ en wij sturen je de logingegevens op. (Let op: deze webshop is enkel voor B2B customers)Kan ik artikelen bestellen die niet op voorraad zijn?
Wat is het verlanglijstje?
MIJN ACCOUNT
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantendienst.
Mail naar info@verachtert.be of bel: +32 (0) 14 58 01 11
Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8u00 tot 16u30.
Ik kan geen prijzen zien, hoe komt dat?
Ben je een B2B customer, maar heb je nog geen login? Stuur ons dan zeker een mailtje via info@verachtert.be!
Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
Kan ik een bestelling opnieuw opvragen?
Kan ik mijn oude bestellingen opvragen?
Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?
- Via contactformulier ‘contact us’
- Via info@verachtert.be
- Telefonisch: +32 (0) 14 58 01 11
- Via uw vertegenwoordiger
BESTELLEN
Hoe bestel ik mijn goederen?
- Kies een product waarin je interesse hebt. (zorg dat je ingelogd bent!)
- Kies (eventueel) de kleur en maat van het product dat je wilt bestellen.
- Kies (eventueel) de hoeveelheid van het product dat je wilt bestellen.
- Druk ‘enter’ of klik ‘in winkelwagentje’.
- Wil je nog een artikel kopen? Je kan gerust nog meerdere artikelen toevoegen aan je winkelwagentje.
- Klaar om af te rekenen? Ga naar ‘winkelwagentje’ (rechtsboven).
- Controleer of je bestelling klopt en klik op ‘afrekenen’.
- Controleer je verzendgegevens of pas het leveradres aan.
- Controleer het orderoverzicht en klik op ‘verstuur order’.
- Je krijgt een e-mail in je inbox met een overzicht van je factuur.
Kan ik mijn bestelling nadien nog aanpassen?
Ik heb geen bestel- / verzendbevestiging ontvangen, wat nu?
- Ga naar je account (je moet hiervoor ingelogd zijn), en klik op ‘orderhistorie’. Vind je je bestelling hier niet terug, dan mag je ervan uitgaan dat deze niet is doorgegeven.
- Als je je winkelwagentje opent nadat je een bestelling hebt doorgestuurd en je producten zitten er nog in, dan mag je er ook van uitgaan dat de bestelling nog niet is doorgeven.
- Bij vragen kan je ons altijd contacteren via:
- Via het contactformulier onder ‘contact us’
- Telefonisch: + 32 (0) 14 58 01 11
LEVERING & RETOUR
Waar wordt mijn bestelling geleverd?
Kan ik mijn producten laten leveren op een ander adres dan mijn accountadres?
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zijn er kosten verbonden aan het transport?
Wat bij levering van niet-bestelde goederen?
Wat met retourneren?
Het geleverde product is beschadigd. Wat kan ik doen?
BETALEN
Hoe betaal ik mijn bestelling?
SERVICE & CONTACT
Hoe neem ik contact op met Verachtert?
- Via het contactformulier onder ‘contact us’
- Telefonisch: + 32 (0) 14 / 58 01 11
- Fax: + 32 (0) 14 / 58 58 18
- E-mail: info@verachtert.be
De algemene voorwaarden voor mijn aankoop
De algemene voorwaarden zijn opvraagbaar bij Verachtert nv en zijn ook te vinden op de website: www.verachtert.be
BEELDEN
Alle afbeeldingen, foto’s, tekeningen, gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, enz… op de site gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst. Kleuren kunnen in bepaalde mate afwijken van de werkelijkheid.